PREKIŲ PRISTATYMO BŪDAIŲ

ATSIIMANT PAŠTOMATE - atsiimkite prekes patys Jums ar Jūsų dovanos gavėjui patogiame LP Express paštomate.

Pristatymo kaina 3 eur.

 

PRISTATYMAS KURJERIU - prekes pristatys kurjeris Jūsų nurodytu adresu.

Pristatymo kaina 4,5 eur

ASMENINIS PRISTATYMAS VILNIUJE - prekes ar dovanas Vilniuje įteiksime asmeniškai,Jūsų nurodytu adresu.

Pristatymo kaina 4,5 eur

A

ATSIĖMIMAS VILNIUJE - iš anksto sutartu laiku, galimas atsiėmimas Vilniuje, Laukų g. 46.

PREKIŲ PRISTATYMO SALYGOS

 

1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

 

2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

 

3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

 

4. Užsakytos prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo.

4.1. Atskirais atvejais, prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau, apie tai informavus Pirkėją per 1 d.d. nuo užsakymo.

PRISTATYMO LAIKAS

5. Užsakymų pristatymas vykdomas nuo pirmadienio iki penktadienio. Dėl pristatymo savaitgaliais prašome susisiekti su mumis.

6. Visoje Lietuvoje prekių pristatymas LP Express paštomatu- 3 EUR, pristatymas į namus - 4.5 EUR. Nemokamas atsiėmimas Vilniuje, Laukų g. 46 (iš anksto sutarus telefonu). Pristatymas į Kuršių Neriją 25 eur, susisiekite su mumis prieš atliekant užsakymą. Tarptautinių pristatymų kaina skaičiuojama pagal šalies adresą. 

 

7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

 

8. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama  pažeistoje pakuotėje, siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

 

9. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

 

10. Produktai, įsigyti mūsų e-parduotuvėje, nėra grąžinami. Jei iškilo problemų dėl mūsų gaminių ar prekių gavimo, susisiekite su mumis.